Dziennik elektroniczny ˇ Forum ˇ Strona Główna ˇ Strona startowa Czwartek, Sierpnia 16, 2018
 Nawigacja  
Jak zaplanowaliśmy rok szkolny?
Wykaz podręczników
Jak oceniamy?
Plan lekcji
Dziennik elektroniczny
Egzaminy
Warsztaty interdyscyplinarne
Projekt edukacyjny
Szkoła zimowa
Kontakty zagraniczne
Zajęcia pozalekcyjne
Indywidualny Plan Nauczania
Galeria
Forum
Strona Główna
Ekosik
Linki
Szukaj
Strona startowa
Poczta szkolna
Dokumenty szkolne
Classroom
 Rekrutacja 2018  
O nas...
Zasady, terminy...
Warunki finansowe
Potrzebne dokumenty
Jak do nas dojechać?
 Media o nas ...  
Piszą o nas...
 Nauczyciel z klasą  

Nauczyciel z klasą

 Szkoła z klasą  

Szkoła z klasą

 Nasze wyniki!  

CKE
Wyniki egzaminów gimnazjalnych decyzją Dyrektora CKE zostały utajnione
victoryCzęść humanistyczna
Część mat. - przyr.

Wskaźnik 2006-2008

 Tendencje rozwojowe  
EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA
 Użytkowników Online  
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 231
Najnowszy Użytkownik: marcin_bazydlo
 Inauguracyjny wykład Szkolnej Akademii Myślenia  
SAMDr J. Flotyński opracował metodę modelowania interaktywnych treści 3D, która pozwala projektować aplikacje VR/AR specjalistom dziedzinowym, bez posiadania specjalistycznej wiedzy programistycznej. 
Obszar jego badań to ważna i przyszłościowa problematyka — wirtualna rzeczywistość (VR – virtual reality) i wzbogacona rzeczywistość (AR – augmented reality). Aplikacje VR/AR łączące interaktywne treści trójwymiarowe (3D) i zaawansowane urządzenia służące do prezentacji i interakcji z tego typu treściami, takie jak hełmy, okulary, interfejsy haptyczne i systemy przechwytywania ruchu, są coraz powszechniej stosowane w różnych dziedzinach, m.in. w edukacji, medycynie, inżynierii i dziedzictwie kulturowym. Powstają wirtualne laboratoria dla uczniów, symulatory operacji chirurgicznych, wirtualne konfiguratory samochodów i wirtualne muzea. W swoich badaniach dr Flotyński przyjął założenie, że to nie informatycy, a specjaliści dziedzinowi (np. nauczyciele, lekarze, inżynierowie, muzealnicy) powinni być głównymi autorami aplikacji VR/AR wykorzystywanych w swoich dziedzinach. Opracował więc metodę modelowania interaktywnych treści 3D odwołującą się do znaczenia (semantyki) pojęć dziedzinowych, która nie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu programowania, grafiki i animacji komputerowej. Metodę tę dr Flotyński rozwijał we współpracy z podmiotami gospodarczymi oraz uznanymi zagranicznymi ośrodkami badawczymi.

Na wykład zapraszam licealistów, nie tylko z poziomu zaawansowanego matematyki i wszystkich nauczycieli. Uczniów Gimnazjum, ktorzy chcą wziąć udział w wykładzie proszę o kontakt z wychowawcą.

 


Dodane przez witold_gromadzki dnia 15/01/2018 15:59
(182) Czytań  Drukuj
 Logowanie  
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
 Warto zobaczyć, co polecają:  
Biblioteka Publiczna w Swarzędzu
Pływalnia Wodny Raj
 Losowa fotografia