Dziennik elektroniczny ˇ Forum ˇ Strona Główna ˇ Strona startowa Poniedziałek, Grudzień 18, 2017
 Nawigacja  
Jak zaplanowaliśmy rok szkolny?
Wykaz podręczników
Jak oceniamy?
Plan lekcji
Dziennik elektroniczny
Egzaminy
Warsztaty interdyscyplinarne
Projekt edukacyjny
Szkoła zimowa
Kontakty zagraniczne
Zajęcia pozalekcyjne
Indywidualny Plan Nauczania
Galeria
Forum
Strona Główna
Ekosik
Linki
Szukaj
Strona startowa
Poczta szkolna
Dokumenty szkolne
Classroom
 Rekrutacja 2017  
O nas...
Zasady, terminy...
Warunki finansowe
Potrzebne dokumenty
Jak do nas dojechać?
 Media o nas ...  
Piszą o nas...
 Nauczyciel z klasą  

Nauczyciel z klasą

 Szkoła z klasą  

Szkoła z klasą

 Nasze wyniki!  

CKE
Wyniki egzaminów gimnazjalnych decyzją Dyrektora CKE zostały utajnione
victoryCzęść humanistyczna
Część mat. - przyr.

Wskaźnik 2006-2008

 Tendencje rozwojowe  
EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA
 Użytkowników Online  
Gości Online: 3
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 231
Najnowszy Użytkownik: mariola_freyter
 Jak nas widzą tak o nas piszą  
Egzamin gim

1)   poziom A - oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę;

 2)   poziom B - oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę;

3)   poziom C - oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę;

4)   poziom D - oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę;

5)   poziom E - oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę.

 Efektem pracy grupy ewaluatorów jest raport (52 strony), który można przeczytać  TUTAJ.

 W tym miejscu zamieszczam fragment: wnioski końcowe i oceny:

Wnioski z ewaluacji:

 1. Szkoła kładzie nacisk na jakość uczenia się, o czym świadczą wyniki uczniów, z których w pełni zadowoleni są rodzice.

2. Wypracowana i realizowana w szkole koncepcja pracy określa ramy funkcjonowania szkoły, zapewnia dobry klimat oraz sukces edukacyjny uczniów.

3. W szkole monitoruje się postęp rozwoju ucznia, w tym również rozwój emocjonalny.

4. Wprowadzane zmiany w procesach edukacyjnych są wynikiem właściwych relacji interpersonalnych i zespołowego działania nauczycieli, co sprzyja efektywności kształcenia i wychowania.

5. Współpraca nauczycieli w doskonaleniu procesów edukacyjnych zapewnia realizację podstawy programowej, wspomaga ucznia w procesie uczenia się oraz kładzie nacisk na wychowanie świadomego i kreatywnego człowieka.

6. Nauczyciele podejmują nowatorskie działania zwiększające szanse na sukces edukacyjny uczniów.

7. Nauczyciele w pracy z uczniami korzystają z technologii informacyjno-komunikacyjnych, co podnosi atrakcyjność zajęć oraz zachęca do większej aktywności i zaangażowania młodzieży.

8. Uczniowie osiągają sukcesy edukacyjne za przyczyną spójnie skonstruowanego systemu zajęć obowiązkowych na poziomach zaawansowanych.

9. Młodzież licealna ma szansę na poszerzanie swoich pasji i zainteresowań poznawczych biorąc udział w warsztatach interdyscyplinarnych.

10. Szkoła gwarantuje uczniom szerokie uczestnictwo kulturze oraz rozwija ich zainteresowanie sztuką.

11. Szkoła przygotowuje uczniów do publicznych wystąpień i udziału w życiu społecznym

12. System wychowawczy szkoły oparty jest na istotnych wartościach humanistycznych, a  skutkiem świadomych oddziaływań nauczycieli młodzież prezentuje pożądane postawy kulturowe i społeczne.

13. Szkoła współpracuje z wieloma organizacjami i instytucjami działającym w lokalnym środowisku, kładąc nacisk na kształtowanie u młodzieży postawy aktywności i poczucia odpowiedzialności.

14. Szkoła utrzymuje kontakt i współpracuje ze swoimi absolwentami, których osiągnięcia stają się przykładem dla uczniów i motywują ich w procesie dydaktycznym.

15. Uczniowie szkoły mają wysoką samoocenę i są dobrze przygotowani do kontynuowania kształcenia na wybranym kierunku studiów.

16. Uczniowie, dzięki bogatej ofercie edukacyjnej, uzyskują szeroką perspektywę poznawczą.

Wymaganie

Poziom spełniania wymagania

Obszar: Efekt

 

Analizuje się wyniki sprawdzianu, egzaminu

gimnazjalnego, egzaminu maturalnego i egzaminu

potwierdzającego kwalifikacje zawodowe

A

Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności

A

Uczniowie są aktywni

A

Respektowane są normy społeczne

A

Obszar: Procesy

 

Szkoła lub placówka ma koncepcję pracy

A

Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy

programowej

A

Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany

A

Procesy edukacyjne są efektem współdziałania nauczycieli

A

Kształtuje się postawy uczniów

A

Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych

A

Obszar: Środowisko

 

Wykorzystywane są zasoby środowiska na rzecz

wzajemnego rozwoju

A

Wykorzystywane są informacje o losach absolwentów

A

Promowana jest wartość edukacji

A

Rodzice są partnerami szkoły

A

Obszar: Zarządzanie

 

Funkcjonuje współpraca w zespołach

A

Sprawowany jest wewnętrzny nadzór pedagogiczny

B

Szkoła lub placówka ma odpowiednie warunki

lokalowe i wyposażenie

B

 

 

 

 


Dodane przez witold_gromadzki dnia 29/08/2011 10:26
(0) Komentarzy ˇ (628) Czytań  Drukuj
 Komentarze
Brak komentarzy.
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
 Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
 Logowanie  
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
 Warto zobaczyć, co polecają:  
Biblioteka Publiczna w Swarzędzu
Pływalnia Wodny Raj
 Losowa fotografia