Szkoła zimowa2.jpg

Wczoraj liczyliśmy już godziny. Nie wszyscy zdołali zasnąć - pierwsi byli na peronie przed czwartą. Dzięki tej wczesnej porze mogliśmy wsiadać z wyjątkowym spokojem przez dwie godziny - ogrzany pociąg cierpliwie czekał przy pustym peronie. Odjechaliśmy punktualnie. Kolejny przystanek: Kraków, a potem już autobusami do Alpiny. Sobota i niedziela za nami: wszyscy znamy już cykl dnia - śniadanie, narty, wycieczka, obiad, lekcje - zajęcia wieczorne, spanie ...itd. ...Poniedziałek: pogoda świetna, warunki rewelacyjne, jeździmy na Tyliczu. Dzisiaj jeszcze lekcje i kino "Dzisiaj słońce przyświecało nam na stoku. Śnieg był wspaniały, miękki i rewelacyjny do jazdy. Grupa spacerowa dotarła do jeziora Czarna Młaka, które okazało się białe (zamarznięte). Po obiedzie trzy klasy pojechały do kina na film „Chłopiec z burzy”. Po kolacji obchodziliśmy urodziny Oliwii i Michała. Po kolacji odbyła się próba teatralna oraz mecz piłki nożnej." Środa: "Dzisiaj na Słotwinach ćwiczymy do jutrzejszych zawodów." ... na zdjęciach widać... intensywność treningów... Na środowych fotkach: "Lekcje, 18 urodziny obchodzą dzisiaj Olek i Hubert z klasy II. Zajęcia wieczorne m. in. 3ab ćwiczyła jogę". Czwartek: "W nocy -6 a w dzień +17. Dzisiaj zawody narciarskie a po obiedzie pączki, kino i lekcje. Po kolacji siatka i kosz oraz disco."
Już wracamy...
2 - Jakub Majzoub
1 - Jakub Szydłowski
Snowboard - Bruno Urbaniak
Duże brawa i gratulacje. W piątek podsumowanie, pakowanie. Od paru godzin jesteśmy na trasie do Krakowa. Już po przesiadce w Krakowie - kolejny przystanek Poznań.
Powrót przebiegł szczęśliwie - jesteśmy w domach - zgodnie z planem. Duże podziękowania dla wszystkich, którzy nam pomogli, byli z nami i o nas myśleli. W oczach mamy ciągle błękit nieba, wspaniałe góry, śnieg... no i te wspomnienia....